Handelsbetingelser, refundering og returnerede varer

Dette website er ejet af:

KBBastholm, Karina Bjerregaard Bastholm, Aagade 28 – 9440 Aabybro, CVR 35734120

Betaling
KBBastholm modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

KBBastholm bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering/Afhentning
Du kan enten få tilsendt varer fra webshoppen eller hente hos KBBastholm.

Reklamationsret og refusion
Hvis du ikke er tilfreds med dit maleri, har du 14 dages fuld fortrydelsesret. Perioden regnes fra den dag, hvor du har modtaget dit maleri.
Fortrydelse skal anmeldes til KBBastholm senest 14 efter modtagelse på mail kontakt@kbbastholm.dk.
I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Er maleriet blevet beskadiget hos dig, kan du ikke refundere maleriet.
Du er ansvarlig for at maleriet sendes retur til KBBastholm, Aagade 28, 9440 Aabybro forsvarligt indpakket, så det ikke tager skade under leveringen.

Refundering

Når maleriet er modtaget hos KBBastholm, bliver det gennemgået for evt fejl og du får dine penge retur, hvis der ingen skade er sket.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et maleri, købt hos KBBastholm, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk 

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@kbbastholm.dk

Brug for hjælp?
Kontakt KBBastholm på kontakt@kbbastholm.dk